lørdag 9. juli 2011

Velkommen til en språkbarriere.

En vakrere verden. (Uten meg. Mie Peddersens babygris. Ja, jeg vet at hennes mann knullet den jævla babygrisen som forlengelse av Captain Beefhearts China Pig og nordlendingasiatkopiavbritt Skavern Mie. Men vi kan ikke ha OVERSIKT OVER ALT HELLER. OG DENNE HÅNEN TREKKER JO I LANGDRAG) Men tilbake til Lou Salome. Alt tyder på at jeg via innleggelser og møtet med May Volden ble knyttet til Mie Pedersen fordi Ran Die Skjøtt Kjøtt Skifs Skift hadde koblet meg til asiatiske Mie før det. Men meningen er kun synlig via Pedersens nakke, og ikke Jan Pedersen plassert på Jaren og ansatt venn av min mor, via min far. Det dreier seg om symbolske oppkuttinger av mennesker som i Pedersens tilfelle kan ha dreid seg om ren vold mot henne. Men Britt synliggjør også, som ansatt veninne av meg, en oppkutting i forhold til B-Ritt Skavern. Og De Frustrerte 2 har da også en ganske opplagt Britt kopi med vond rygg som spiser symbolske øyne fra kjøleskap, kanskje var Britts rygg en fake, eller trampet på, eller de fant en person med historisk dårlig rygg. De Frustrerte 2 er dermed et klart grunnlag for Tegneseriemuseet i belysning av at noe er oppnådd. Underbygget med Erseka og Eneng. Det dreier seg om en E som et interessant fenomen. Fordi de tre Roa tunellene kan være koblet til utsagnet Lu-Sal-Om, og vi mangler en E vi kan leke med. Det fører til Lung Garden i gult og kinarestaurant i sentrum som et fysisk nullpunkt for en fastettelse av alt som dreier seg om meg betyr Lusalom-E. Dataverdenen kan bety det fysisk, noe som betyr en symbolsk halshugning av verdens befolkning fordi jødene ikke har klart å komme unna Davidstjernen eller at Dictators inspirerte amerikanske ungdommer liker å benytte en gammel historie. Fordi de via Nicos fall klarte å nærme seg tyskerne i et fiktiv vennskap, inkludert Nietzsche, men uten Elisabeth. Fastsatt med God Save The Queen singelen til Sex Pistols. Men Lusalom-e er derfor det meste, og kan ha ført til en fysisk utflytting fra bygda, hvis menneskene her ikke er drept, Haprobygget er en Lusalom-e. Huset her er en Lusalom-e, med Ramones plasserti en alkoholfri bar i kjelleren som trygt grunnlag. Oslo er en Lusalom-e. Sverige er med Strindberg en Lusalom-e. Usa er en opplagt Lusalom-e. Også filmer er ikke lengre fiktive kuer, men rene griser i vann knyttet til Sister Ray, Blusalom-e. Afrika og Kina er Lusalomer. Månen er med det amerikanske flagget en Lusalom-e. Mars er beunget av Bowie. Overførsel av dyrebilder til stjernebilder via Egypt og med jødene i kontakt med Egypt gjør hele universet til en Lusalom-e. Tegneseriemuseet leker gjentatt med e'er og dermed også med mat, noe som fører til oppstykkinger i matvarehandleren med Oscar Fiskerogn og lignende. Arnfinn i kjelleren til Tveit på Lunner er dermed også en oppstykking av Britts ryggproblemer med link til Lu-Ner og dermed er Arnfinn en symbolsk dårlig fot, med link til Prosac bilen i dette husets kjeller, han kan fysisk ha fått tennene trukket for å skjule det faktumet. Dermed blir Arnfinns interesse for Lou Reed viktig fordi det dreier seg om Reed som jødisk og immanent splitting av mann kvinne symbioser som Nietzsche var talspersoner for. Og Dermed også en midlertidig løsning på splittelsen mellom kontinentene. En årsak til et vedvarende skuespill med meg som grunnlag utenfor stuevinduet er derfor det faktumet. Reed-Salome vi ikke kunne oprettholdes som et 1877-2011 fenomen, i det minste ikke i øyeblikket jeg avslørte Moses som griseknuller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar