søndag 31. juli 2011

Det hele har ganske sikkert sammenheng med dette diktet av G Org Mil Org Johan Essen Dressn.

Fredag
Jeg gjør steinen til lærer for min sønn
Uforanderlig er jorden
Jeg lærer min datter å ligge med hoggorm
Jeg dysser dde over min mor
Jeg gir rotta hemmelige Johnnyer
Jeg lærer Jens Bjørn Hansen Blærebø å skjule labba og holde kjeften
Jeg lærer tyven å skjule tyvegodset
Legg det overalt
Stjel alt
Kall en konsentrasjonsleir Bergen Belsen i samarbeid med Rinnan.

Dvs en link mot den norske regjeringen i eksil under krigen. Motstand mot Lise. Og en klar konflikt mot Lars Lie. Det betyr at NS medlemmene fikk menneskjøtt og fikk oppgaven med å støtte utryddelsen av de unyttige jødene. Lilliedugg peker mot en delvis trøndersk overstyring fra første stund, Li'l Je Men Du Gee Georg, ganske sikkert i forbindelse med at Oslo fikk hovedstadsbetegnelsen. Man sådde splid rett og slett, noe Rema og Rimi også tyder på, men på en så opplagt falsk måte at ingen gidder å spøre seg en gang, men nok til at det ikke finnes alternativer. Det vil si paint fargenes ekle blandinger viser ønsket om utryddelser. Det betyr at min mor kom i kontakt med min tante på tannlegekontor fordi Ruth var ansatt via Ns eller mer sære forbindelser. Kontakten med nazistene skjedde derfor med grunnlag i Nordnorge, dvs Trøndelag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar