torsdag 28. juli 2011

Elken.

En stein var påmalt det ordet på vei mot Randsfjorden. Det kan bety en link mot Haprobygget og Therese koblet til det stedet. Allaen er Kel End og dermed et ønske hos Therese om å slippe unna den settingen hun var satt i. Spørsmålet er på hvilken måte hun ble linket til stedet. Og svaret er Barbie Woods allagjort med Sylvia Boots. Nevermind The Bullocks. Det betyr igjen at jeg kjøpte Glassperlespillet med den meningen og at Herman Brochs to romaner gitt ut i den samme serien danner ballene til den boka. Therese var derfor koblet til Glassperlespillet. Det kan bety Hess' i form av meg som idealt kannibalsk. En hevn for at de drepte moren min. Kebabfyrene på Hønefoss var opplagt skuespillere, og en gammel mann var den andre personen. Han ble tilsnakket men ristet på hodet og gikk bort. Det kan bety at "brokk" var hans mening og at de spilte jøder. Det kan bety at jeg før det ble servert jødisk kebab på Harestua som en oppladning, en rett jeg umiddelbart kastet fordi jeg skjønte noe var galt. Men før det hadde jeg skamfert Glassperlespillet, kanskje fordi jeg skjønte den ble brukt. Og lenge etterpå, på vei mot en bevisst inrømmelse fra andre, havnet Brochbøkene og st Theresas selvbiografi i to kjeler jeg hadde plassert i kjelleren. Med fyrstikker i. Det kan være skuespillet utført av deler av meg som bevisst var knyttet mot Hendrix som kannibalsk via Secprod bilen. Jeg la også en side under Product bilen ved en anledning. Det var i min betydning en vinkling mot at spillet er over. Men en måte å manipulere mennesker har dermed vært å innføre menneskjøtt i mat for å lage en alla eller en davidstjerne. Ekstremt mange personer er rammet, og døde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar