mandag 25. juli 2011

Cos Cos.

Det eneste som forbinder trønderen med bart til meg er Spar tolket mot Heidi Rosendals invitering av meg til Grønland, som igjen forklarer Annes møte med meg med en grønlender noen år senere. Det gir dessuten en link mot Residents øyeepler og Eskimo album. En amerikansk overstyring. En marokkaner bodde sammen med Heidi, og serverte coscos. En person sto på et gatehjørne og ønsket å selge en rotte, noe som linker mot Harry Potter bøkene. Det vil igjen si at mulimene ble invitert til terror fordi jeg skulle dø. Og at en kriminell muslim tok på seg oppgaven å servere meg menneskjøtt. Det kan derfor ha vært den eneste gangen det skjedde. Men det betyr dermed også en link mot Stein Hansens hvite og sorte rotter. Og det kan være den egentlige grunnen til at de sorte og hvite kassene sto ved bvs, fordi det gir en henvisning til muslimer som bedende. Adobe er en annen vinkling mot det. Tegneseriemuseets pushing av en kebabmaskin, og vedstabler til skogs med lokk som en kebab gir også vinklinger mot hendlesen i form av antydning av at jeg fikk servert menneskekjøtt. Det samme gjør Alf Blili i underetagen til tegneseriemuseet. Med vinkling mot Alf Gudbrand Aschim. Fordi det kan ha vært en opprinnelig splitting av personer i omegnen som dreide seg om en kannibalsk splittelse av meg for å usynliggjøre. Blilis giftemål med en polakk er her ganske påfallende, med en del andre tilfeller hvorav jobbsøking også kan ha vært en ironisk vri. Det betyr kort og godt at Jafs står ved siden av Xy ved Jevnaker som en vinkling av at mitt sinne bør rette seg mot muslimer. Men at selvfølgelig alle er med på moroa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar