lørdag 16. juli 2011

Navnet mitt benyttet i en negativ forlengelse av Ole Larsen tolket som Oslo.

Det er en mulighet for mine antydninger om Ole som barnemisbruker og i forbindelse med bestialitet hadde en konkret bilbelstuderende mening. Og at hans person ble umulig å komme forbi verken i Sverige eller Norge. Dermed kan Oslo sies å være et forsøk på å bli ferdig med fyren fra svensk side. O Slo. Men det kan igjen etter nazismen ha ført til tolkningen O ess L, O. Linket til mitt navn. Tegn E Seri museet kan derfor ha vært et forsøk på å narre Elisabeth inn i min sammenheng, fordi vi begge liker L'er. O er L e. Og via E'en fant Elisabeth masse L'er her osv. Elisabeth er et museum. Det kan derfor bety at Oslo ble så negativt fra engelsk eller andres side at de like godt kunne lage en negativ betyning av meg, via punken, eller death metal som avslutning etter Exploited. Complete Disorder Ep kan kun være kjøpt av meg fordi den har en forbindelse til meg ettersom jeg sluttet å kjøpe plater 1979. Og på baksiden av den lille plata står Virus malt på en forsterker. Det kan bety at Aids betyr bl.a Eye D, Ess. Og dermed er Rema 1000 en forlengelse av det faktumet igjen. Tegneseriemuseet er dermed også meg som et museum, men Cuts eneste single med tyske Volker Wogn Sie Bell som sanger, In Dieser Stadt tyder på at den linker meg direkte til Elisabeths person, og at det dreier seg om en fysisk kasting av henne, fordi hun ble benyttet til å lage Wille Zur Macht som en oppsamling av dårlige jødiske og amerikanske innlegg. At amerikanerne har vanskelig med hennes sterke posisjon som symbolsk dronning i England er en annen kobling mellom oss og aids, sykdom osv generelt. Elisabeth biografien Wille Zur Macht av Carol Diethe på Illinois forlag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar