søndag 3. juli 2011

Fyren hos Brodersen.

I lille sønn rolle til den forkrøplede utleieren med Jon Rognlien i overetagen. Er direkte linket til gitaren som den andre naboen solgte til meg etter at jeg ble anklaget for å ha forårsaket hans lillebrors selvmord som hadde flyttet inn der etter ham. Han tok en overdose allergitabletter og banket i veggen mens jeg spilte Stooges bootleg versjon av Rubber Legs albumet, som igjen er delvis splittede låter. Han er igjen et bilde på Thompson som i Sharkhunt avslører at han ble voldtatt av en festbande. Men både barnemisbruket og voldtekten var iscenesatt, og derfor blir det bevisst benyttet videre for å benytte Thompsons galskap. Og mannen med brillene var virkelig for en stor del gal, og svært ensom. Han kan være koblet til barndomsbildet av meg med stygge briller og rød genser. Men han kan være den kannibalske tendensen hos meg noe som bevisst gjør meg til gitaren fra den perioden. Et bilttut kan derfor sette igang reaksjoner som å skrive på nettet som om jeg ikke aner at andre leser det. Albumet var i en pen sølvfarge og kan tyde på at det bevisst ble benyttet. Sharon Stones Sliver film og boka. Sil taggingen utenfor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar