fredag 1. juli 2011

Lakk nozze.

Jeg har nevnt muligheten for at Hunter S Thompson synliggjør en bevisst benyttelse av barnemisbruk, og at han kan ha blitt ledet i en guttefelle, ettersom han selv benytter barnemisbruk språk, eller bortforklarer internt, i passasjer av Haijakten, isåfall fordi hans navn passet med en benyttelse av et angrep mot Ess Ess. Jeg har også nevnt Lasse i min barndom som virket som en tvilsom figur. Det kan igjen bety at venner av meg ble misbrukt, og at det er en vanlig benyttelse av misbruksmuligheter, ettersom personer som Piaff og Rimbaud kan sies å være selvutbrennende, et grunnlag for Vhs riktignok, men allikevel, få av mine venner røyker. Lasse finnes med allaer som Essnåsamannen. Nokk Lasse. Dvs en underliggende oppvåkning og kanskje Lasse som en del av meg selv via "La se" dvs spionering via barnemisbrukerens øyne. Figaros Bryllup kan dermed sees mot den stillingstagenden. Det fører til spørsmålet om barnemisbruk generelt bortsett fra at Rema samtidig introduserte Oscar Fiskerogn og Figaro Oliven. Barnemisbruk i Egypt gir mening i form av påkallese til fedre i en del av kloden som er ukjent. Det innebærer at en Lasse ganske sikkert befinner seg som en virkelig person i Usa, og at han ganske tidlig ble knyttet til Hunter S Thompson, fordi Tom Sletmoen var Lasses virkelige offer. Plasseringen av broren Jon Sletmoen i Canada underbygger mildt sagt den påstanden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar