søndag 24. juli 2011

Rolf Blaker og drittspising.

Han er i min familie, dvs ingen, kjent for to utsagn. Varmt og kaldt Ole Martin, husk det. Det kan ha vært en direkte kobling av meg til Astri og en opprettholdelse av scat og urindrikking. Med Yapoo, Uromania (noe som i teorien betyr at Rolf er en tysk mamma). Det andre utsagnet var jeg drikker bare vann, rent og klart og iskalt vann, ahh. Det leder tankene til Storm i et vannglass, noe som kan forklare Bjørn Halvorsens etterligning av et glass i en periode, dvs at han ikke gikk i stykker da man sprengte ham i Uruguay. Men også Oljeeventyret i form av en storm i et vannglass. det vil si eventyrblanding som jeg røkte en periode. Helt til en brun ring rammet inn reven, og pakka ble blå. Det kan bety at moroa var over, og at amerikanerne ønsket å bruke muslimer til å sprenge noen oljeinstallasjoner. Kanskje fordi de irriterte seg over at jeg røkte nettopp eventyrblanding og kun det. Keabord er ikke til benyttelse for alle, og muslimene er derfor en poengtering av at tunga også kan skrives med. Slik jeg gjør i dette øyeblikket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar