fredag 1. juli 2011

Kald Ole eg er.

Om faren min har samarbeidet om direkte planlagte utryddelser er ikke mulig for meg å si, men han må ha vært en del av noe, men også ganske grovt benyttet. Hans Hansen er en underliggende påstand om at jeg bør komme meg vekk, 10 år før jeg tenkte på å komme hit, noe jeg fortsatt egentlig ikke gjør. Men plasseringen av vedsalgsskilt mot Kald Ole eg er tyder på en link via ham som person, oppbygget bla mot Holepalasset og linket til Brandbukampen, kanskje tom mot steinene på nybyggets tak. Det er igjen benyttet mot Hapro som arbeidstreningssenter. Og flyttingen av Alfa henger sammen med Dag Dammens bowling, og medarbeidere i butikken, Tove Laursen kanskje, som foreslo bowling for de ansatte. Alt tyder på at faren min ble myrdet via meg bevisst som en måte å benytte ham som død. Og Vhs kan derfor ha vært et langsiktig mål. Arbei Ess Ved Ning. Med Eneng koblet til Ola morset, og bevisst gjort til en splittelse av meg som en splittelse mot faren min. Omtrent slik I Am The Sword må ha fått sin tegneserieledsagelse i Japan fordi faren min ble benyttet via den siden av kloden, mens Astri ble koblet til Brasil, via Marit, og dessuten via Anne Byenstuen ved at hennes stol først ble plassert i antikvitetsrommet og deretter antagelig ble plassert hos Lise dy. Det kan igjen bety at selve Arbei Ess Ved er koblet til Ingvald Eid ved plassering av bokstaver på klær og biler, en bevisst kobling til faren min, og gjør ham til en del av en intellektuell person. Bjørn Tomter kan sies å ha delt seg tidlig eller ble benyttet bevisst som en splittelse via to brødre på en gård overfor Lunner, og den enes interesse for Toy Dolls kan derfor både være Tomterns nostalgi og bevisst splittelse, noe plasseringen av Erik Tveit og Nilsen i etagen under kan tyde på. Skjøtskifts vennskap med dem er dessuten en underbygging av det. Det fører til Karl Ole som en skurk. Kanskje fordi han har sagt rett ut at myrding og utslettelser er nødvendig, og at han støtter det. Slike uttaleser og samarbeid med mennesker som er av den tankegangen kan få konsekvenser, og dermed er hans reise til Joguslavia sammen med meg og hans første kone et tegn på at han var med på noe, og hans reaksjon med gevær på randen av selvmord etterpå, etter at hans kone hadde forlatt ham, et tegn på at han virkelig var en viktig brikke for å starte utryddelser, via meg og faren min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar