lørdag 30. juli 2011

Therese.

Spiste en manns penis. Årsaken kan være at det ble en landsomfattede spøk at moren min tok meg med på sopptur. Kjølvegen er kluet i den anledningen. Fordi stien grenser opp mot Lillo Jølsens hundekennel. Jølstad Begravelsesbyrå kan handle om moren min og bestialitet, eller jeg og Lady. Soppen Mc er ganske sikkert bygd på min mors popularitet. Kjølvegen går rett ned til Folkets Hus, og det kan være årsak til at Lung Garden fikk innpass på stedet. Sitron kuren som i gamle dager kan ha handlet om menneskers redsel for å bli gitt mennesker til føde. Veien går også via Åstjern mot Gulsjøen. Det vil si at det finnes en forklaring på Ressets campingkonstellasjon ved Åstjern. Men hans Scelto kan som Meto og Metos handle om Alice In Wonderland, dvs Allogenes. Gulsjøen gir en link til renhet, og dermed er Jarenvannet en annen link mot en sit ron kur. Sosionom Elik Tveit kan ha prøvd den og er den eneste som har fortalt meg om fenomenet. Smørsopp er dermed en mulig forklaring på Soja smør, og linker også mot asiatene som tradisjonelt betegnet som gule. Det vil si moren min som dronning, en kobling til Mærtha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar