fredag 29. juli 2011

Projektet må være engelsk eller amerikansk.

4 ti' licks peker mot det. Også Anders Bjartnes i Verdens Gang. Men subkulturen som skjult maktmiddel kan bety at den blå kluten som ble gitt sammen med Goats Head Soup, som jeg likte, kluten med en utrolig fristende duft, peker fram mot Gateavisas søplegraving hos Kåre og Gro, kanskje i Lick samarbeid med de to. Dessuten ble kun en kannibalsk vinkling mulig forstå for meg da Ream Rosenborg sort og hvit ble plassert foran bvs og deretter over Gulsjøen. Det tyder på en sammenheng. Mordet på en neger, under gratiskonserten, henger derfor sammen med den sorte fargen til Rosenburg. Det peker med gra-tiss mot baller og Nevermind. Nevermind The Bullocks er dermed i tittelen også bevisst knyttet mot Goats Head Soup, årsaken til Kurt Cobains død. Dessuten kan Rottens reise til Usa være en annen synliggjøring av et underliggende ståsted. Blu Ray kan være den blå kluten som maktmiddel for å innføre kannibalisme i min virkelighet, men med to samtidige virkemidler. Lukten henspiller på filmer med "lukt", dvs Movie, blåfargen henspiller på renhet. Men det gjør dermed også Goats Head Soup. Lano såpen betyr dermed Jewyes og AlnobutalfanobutFrogner. Dove kan ha den samme vinklingen, men opprettholdt i en Siouxsie mening. Vhs er Movie. Dessuten er Great Shark Hunt viktig, fordi det er en mulighet for at Gateavisas oversettelse er en helt annen enn den som står i boka. Artikkelen på engelsk er nesten umulig å lese fra mitt ståsted fordi den inneholder en ekstrem mengde underliggende antydninger og insinuasjoner. Den norske versjonen handlet etter mitt minne kun om Thompson og hans advokat på en dopreise med fly. Dermed kan 11 Sept være en fastlåsing av det hele. De sorte og hvite sekkene er dessuten, ettersom jeg blir kjørt inn i et kannibalsk helvete og blir feminisert samtidig, ganske klart koblet til Rema, Rosenborg med vinkling mot roser og min mors grav, og tunellene. De siste er vnakselig å takle, og dermed kan det også ha gjort det mulig å forholde seg til problematikken via min tante Karin.
Det vil si at skjulingen av det, i en zip vinkling, var tante Karin som mobil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar