mandag 25. juli 2011

Tone Wilhelmsen.

Var livredd en trønder med bart. hun jobbet hos min mor en periode. Og kanskje hennes redsel var reell. Men jeg har ikke tenkt noe spesielt over personen. Barnemisbruker kunne være et forslag. Men hans godmodige trøndersmil kunne også bety noe. Men kun i forbindelse med Ad Me Tall betegneslen. Det vil si Olav Hohles fars fortellinger om familiens interesse for lengde på dritt sløyfer. Det kan dermed være nok en kobling til Astri. Med vinkling mot meg som Der Datt'n Den Dritt'n. To Ne er derfor meg om moren min. Det kan derfor, fordi jeg virkelig lurte på hvorfor fyren var farlig henge sammen med butikkjedenes merkelige symbolikk som kan dreies mot forskjellige meninger, men alle med en negativ vinkling mot meg. Hohles drittsymbolikk er synlig i Mix, rema, rimi og coop, men den siste desverre kun forståelig ved å lyttet til Hohle familiens drittinteresser. Min redsel for butikkjeden Spar fører derfor til muligheten for at den bartkledde trønderen, som også kan være årsaken til trøndere med bart og Nietzsche symbolikk i Olsen banden filmene, er et grunnlag for Spar som en drittvinkling, det vil si at han opprettholder meningen med barter som dritt, mens andre kan skryte av sine i form av tøffhet, hjelmbeskyttere, nedsparkere, og latterliggjøring av selvstendig næringsdrivende som kannibaler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar