fredag 29. juli 2011

Red Rose Speedway.



Albumet er en hyllest av min tante Karin. Det vil si at hennes giftemål med en Lars fikk negative konsekvenser. "My love does eat" betyr at McCartney var blitt forelsket i min tante. Speedway handler om Lars' mange fartsbøter. Han kjørte ekstremt fort, noe jeg også har blitt manipulert til å gjøre. Hvis jeg ble koblet til kannibalisme handler det derimot av at Andres Bjartnes ba meg spille punker på russeavslutningen. Det vil si at jeg for all verden viste min tilknytning til Iggy, som var koblet til meg av amerikanske rednecks. Baksiden av Speedway inneholder et mikrofonstativ og en gjennomsiktig bikkjebag. Det kan handle om at Karin hadde en hund hun kalte Stella. En link til Wergeland, og Collett. Lars er derimot en forklaring på at Lars Li hadde dukket på i Nordnorge som konsekvens av Elvis besynging av meg, noe som igjen kan ha ført til en Don MacLean vinkling. Det betyr at min tante Karin og Elvis ble gitt menneskjøtt samtidig som straff, og Lars døde av hjerteattakk noen år senere. Karins gitarstrenger sprakk i samme øyeblikk som kan tyde på en link til Usa. Sonny Vincents kalte sitt band Testors i 1977, og ble umiddelbart gitt menneskekjøtt som straff. Da han forklarte at han kun ønsket å knulle transvestitter ble han krevd å gi ut Soul Mates som en mulig vinkling av meg som transvestitt, i samarbeid med Trine Gjøsund. På bildet ser du andre mennesker som har blitt benyttet i amerikanske forsøk på å forstå kannibalisme. Link Wray, noe overraskende. Ramones. Jødiske. Elvis, amerikansk helt. Og Jimi Hendrix.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar