onsdag 27. juli 2011

Barbarelo.

Det er benyttelsen av Lars Lies historie som blindet på et bilde av Lise, forstått som årsaken til Leila og Aini Lampinen. Fastsatt med brenningen av Alfa og forlenget i en bar-mening med en lang mursteinblokk kalt Vanno eller Happro. Også synlig med Alf Blili og Alf Gudbrand Aschim som naboer og Gudbrand som klipping av min plen og stelling av min mors grav. Det er Cos Cos i en vinkling mot muslimene. Og Kebab i meningen Vhs. Det er Birgitte Bardot med meningen at !drakk mye øl under krigen. Det er pub til pub tur for å lage en moro av øldrikking. Det er tegneseriemuseet fordi Barbarella er en tegneserie med en søt vampyrjente, kanskje forbildet for Nemi. Det er Bella Donna som en fortsettelse av boka Anna Bella. Det er Thomas vinklet som kannibal, og dermed noe personen ikke ble behandlet som under frambringelsen av kristendommen. Det er Tingelstad kirke med koblingen av kristendommen og kannibalisme til min person med meningen Tingelstadkirko, dvs at de to ordene samlet danner grunnlaget for å kontrollere meg. Men via muslimene, fordi de kan ha dannet sitt grunnlag med Alogenes, personen i de gnostiske evangeliene som stiller seg på sidelinjen med Thomas som kritisk studium. Det vil si at hos ham benyttes negative ord og bilder for å forklare hvem Thomas er uten å benytte hennes navn. Det kan igjen være grunnlaget for en bevisst Slett Fake Fett Slæik vinkling på moren min. Barbarelo er også Thomas tolket som kannibalsk av Jesusbarnet, og dermed også en forklaring for at det er det samme som å tenke seg Jesus som åndsvak og en bastard uten like.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar