mandag 7. februar 2011

Hei er Hvitt Lys.

Spørsmålet er hvordan det via tegningen av en sort mann i en tunnel fører til et grønt lys med betydningen gult og rødt lys.

Atmosphere er nevnt.
Jeg sang som sagt den sangen til Anne.
Et rødt lys i en tunnel på coveret.

Dara har rødt hår.

Hendrix sang i Tyskland for å koble seg til nazisme før han døde, sort og rød.

Anne tok meg med på sykkeltur i nærheten av Brøttum.
Det fører til antagelsen at det handler om en forståelse av Brøttum som Blø Tom.
Men hun kan umulig ha vært klar over min slekts historie, på annen måte enn som en positiv overraskelse (hun kom tilbake og ønsket seg til Trollheimen, som vil si et heiarop til medsammensvorne riktignok, men, vel hun stiftet opp noen kart på hytta med tegnestift. Kar-T, ikke hennes ide kanskje men en klar fastsettelse av videre fremskritt)

Iggys cover for å feire mordet på Dara er gjort med en klar rød vinkling.
En bombehodet kvinne. Et sjellett som skåler.
Det kan være Dara, på vei til noe Bløtt (om).
Men det kan også være Anne i den graden hun er en udetonert bombe.

Haha.

Anne er nazikoblingen av meg til min historie, men det er desverre ikke sikkert at den historien er nazistisk. Sånn sett er hun Ann Harbor. Noe som kan tyde på at Iggys Ann er en bevisst kobling til Anne Byenstuen forstått som viktig via Annie Besant.
Men Anne som døde tidlig 1900 tall er ikke nazist, dermed er Iggys forbindelse til henne Ron Ashton.
Som igjen betyr at Dara ble koblet til Ashton for å virkeliggjøre Annes person.

På hvilken måte fører det til rødt lys?
Kun med betydningen blod.
Og Anne Hannisdal var den som dukket opp, ikke Dara.

Gult lys?
Yell O.
I forskjellige betydninger.
El-laderen som en penis med grønnhodet urinal.
Asiatene er innblandet.
Folkets Hus i gul farge skriker den betydningen.
Humørløst og kjedelig.

Gult lys betyr for meg at man ikke bør være for rask med å dømme Anne Hannisdal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar