lørdag 26. februar 2011

Gata 'ri har skifta ravn.

Ja, Grinakerbygget ble satt fyr på i 1946 så det har tatt sin tid, men som sagt så bodde det to Grinakerbrødre i starten av gata en gang.

Dylans Slow Train Coming er interessant.
Men forklarer ikke hvorfor bygget eventuelt er viktig.
Derimot er det i såfall den eneste grunnen til at det bor mennesker her, onkelen min ville ha gått under pga hendelser i hans barndom.

Det å selge baguetter og være interessert i hestespill er ingen kriminell væremåte.
Moren min står for sine handlinger.
Tok kanskje bilde av seg med en hest i 1946 for å vise det, kanskje hun knullet den også.

Jeg påstår at jeg er en jøde, og har tenkt å kjøpe en davidstjerne og gå rundt med den.

Men ettersom mine seksuelle interesser er ikke eksisterende (rimming ble jeg manipulert til, Kald-ende avsluttet det meste, mine mors interesser eller voldtekter er ikke interessante). Derimot er en eventuell frivillig deltagelse i nazistiske hendelser alvorlig, selv om hun kun ble bedt om å støtte et mord.
Bestialitet er ingen nazi-væremåte annet enn at det kan ha blitt brukt som en trusselsmetode, og at det viser en underliggende desperasjon.

Jeg har hatt interesser for bestialitet, kanskje fordi det var en bearbeidelse for moren min, kanskje mine egne ønsker, kanskje jeg ble manipulert i den retningen.
Det er ikke interessant.

Men hvis koblingen av Ruth Johansen til Martha var en engelsk-tysk hevn er det et klart tegn på at Martin Johans rolle var noe overdrevet.

Slutt å komme med de jævla rødgule flipper meldingene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar