lørdag 26. februar 2011

"Hva er det jeg ser Å Herre?"

Er en påstand om at jeg er Jesus fordi jeg i en periode var sammen med Anne Hannisdal.

Det vil si at Anne Byenstuens hensikt ble fullbrakt, ettersom Ole Larsen døde av det som skjedde i perioden 1869 til 2099.

Anne fikk sin Lars.

Det hele ble fastsatt av svenske Gunhilda på Raymonds Bar i Brandbu med Ola Lars forløperen hennes som truende gjest på denne plassen med gjevne mellomrom frem til jeg døde fordi jeg hadde drept Gunhildas midlertidige samboer Ellen, da hun falt på asfalten og døde av Annika von der Phillippes stjæling av Bror Funnemarks rulleskøyter. Da hun lagde en pyramide av idiotsitatet i innledningen (og gjentatt etter den symbolske avslutningen midt i boka med Marta som ler mens Jesus deler ut baguetter) fra Elaine Pagels De Gnostiske Evangelier.

Jesus-Ole elsker Maria Byenstuen mer enn disiplene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar