lørdag 26. februar 2011

Mordet på tante Karin.

Ja, jeg ga henne en skulptur, men kun fordi hun sa hun ønsket den, men den peker mot et forsøk på å hjelpe mennesker som er faslåst i høyden, noe som førte til at jeg ganske sikkert ble manipulert til å gi den til moren min, som ikke befant seg i høyden.

Derimot ble hun gitt noen linker til Stephen King av andre, Dreamcatcher, som hun hengte i sitt vindu, het "sakene".

Karin døde og jeg fikk tilbake kun den ene delen, noe som opplagt blir benyttet mot meg i dette øyeblikket, men det går tilbake til grå-stolene.

Karin har selv blitt benyttet (årsaken til hennes angst, fordi hun umulig kan ha skjønt Lars-bøddel forståelsen av hvem som gadd å gifte seg med henne), hvis vi kan gå ut fra Bergh-nazi teorien. Det vil si både hun som kristen, moren min som ødelagt av sin mor og engelskmenn, og Christian.
Hun kan isåfall, i likhet med min far, ikke vært spesielt glad i meg, ihvertfall fra en nazi-kristen vinkling.
Det førte til historien med hennes mann Lars og gitarstrengen som røk da han døde.
Det bety at dere har knust min gave til henne.
Koblet til toalettmappa med garn mot løkgarnposer i plast. Årsaken til at jeg skjønte Gla'SS og Plass Tttts vinklingen.

Men dette er nymotens ideer med Lars Ola som en opplagt involvert via sitt navn, hvem er ikke det egentlig.

Gitarstrengen fører til Allah Ibsen. Senip. Sceeeeen ip.
Hun var vinklet til Therese med Allah-Pinse (årsaken til at hun var Al). Nip-eh. Årsaken til Eneng.
Grunnen til Vif-bussen og en blomst på Cap-lex'en.

Eneng var kun en overflødig E.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar