lørdag 26. februar 2011

Jeg ble for god kamerat med Britt Nilsen.

(Årsaken til at Halvor Hovland inviterte meg på toalettet for å vise at han satt og pisset var ganske sikkert mitt problematiske vennskap med Tommy Madsen, Jan Øyvind Larsen eller tegneserier)

Det kan bety at Iggy var truet.
Fordi hans bolig var Herge, Brick By Brick, scenen fra Soltemplet hvor Haddock sparker en murstein (årsaken til Sid Vicious' og Men Without Hats hatter, bestefar Martin Johan kan ha vært ansatt av engelskmenn). Det blir koblet til Petter Dass med Bjørn Bjørneboes Quenzacostl-illustrasjoner for å kunne lage en Sri vinkling av bind 3 av Dass' samlede verker. Dvs bind 3 er egentlig bind 2, er lik en tampong = O.B.

Det beyr at amerikanerne benytter seg av at faren min er koblet til bestefar Martin Johan, den koblingen kan ha ført til at min mor og far ble sammen og at bestefar reagerte.
Spørsmålet er isåfall hvorfor franskmennene vil latterliggjøre tyskerne med et skjult nazistisk grunnlag som handler om barnemisbruk. Ved å koble engelskmenns bombing av Ruth Johansens far til Marin Johans misbruk av Astri Frogner.

Årsaken er Mikke Mus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar