lørdag 26. februar 2011

Blir jeg bedt om å forsvare A. M. Nielsen?

Grunnlaget for et ståsted kan være Lut-laget, underskrevet av A. M. Nielsen.
Det fører til samarbeid med kommunister pga Rudolf Nilsen.
17de Mai gir mulighet til kvinnesamarbeid.
Aksjeselskap involverer næringslivet.
A. M. ER Rolf og Tore som oljeansatte.
Henning kan være en voldstilnærming og brobygger mellom Vålerenga og LerWonGang.
Arnfinn Nilsen er på Lunner som Lu-T.
Therese er samarbeidende med Bente i en link til Ulf Lundell og Sverige.
De homofile er koblet til meg med meningen Cap L og Ex, dvs Lise som lesbisk og jeg som homofil. Oe er meg uten Lise, jeg drepte L'en.
Ove er Trine som "må" ligge med meg etter å ha røkt hasj og hørt på Patti Smith. Noe som fører til Ambjørnesn og Den Siste Revejakta, koblet til Brian, noe som involverer Henrix, blinding og generelt Hvite Niggere i form av muslimer og sorte.
Lars Roar Langsleth kan ha ført til Karins Lars' død.
Dels pga bortagelsen av vokaler i Langsleths navn.
Det gir en nyttig og nødvendig homofillink, kanske Karins Lars prøvde seg på homofili.
Celine er butikken som gjorde det nødvendig at jeg begynte med butikk, Storkiosk, Gyda som avslutning. Årsaken til komunistenes brede dialekt.

Mathias Li kan ha dukket opp hos Annik pga hans Lut-deltagelse.
Han var som person blitt Mathias I.

1980 er en fastsettelse som betyr en kannibalsk spising av meg, med Lutlag, Rolfs kannibaltendenser, Arnfinns lignende, noe som fører til at jeg vanskelig kan la være å skrive og gi opplysninger til jeg dør, Ian Curtis, Lennon og Peter Sellers etc er tegn på en bevisst strategi.
Ess Ess gir en mening i forhold til meg. Hos vikingene er Seth mulig å tolke på en grei måte, og Seth hos egypterne er fastsatt med et norsk bibliotekt, Seth hos de kristne er også en grei sak, kinesernes Grisens År er ganske sikkert 2011.
Eneste mulighet for Anne Hannisdal å støtte Georg Johannessen var som lesbisk og epleciderdrikkende.
Lou Reed er ganske sikkert blitt kannibalsk av fenomenet, noe som gjør spørsmpålet viktig, ettersom morsomheten på psykiatrisk klinikk (jeg ble innlagt fordi jeg ba moren min om noen råd med strikking av fistinhandsker) var Skule Rødseths spørsmål om nettopp kannibalisme som fenomen.

Han syntes det var en grei sak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar