lørdag 26. februar 2011

Den nedadstigende grå boligen.

Er koblet til mitt grå sikringskap som må bety at noen mener at min far er Christian Bergh.
Det store grønne sikringsskapet betyr garantert at noen mener min mor var en ert.

Men poenget er at det også finnes en grå nedadstigende tendens på sidene i det nye spennende Cap-lex med en blomst. En Eng eller Voleranga Blomsten.
Cap-lex som jeg kjøpte på Nittedal nettopp er sort.
Dvs Astris tradisjon, men kanskje Byenstuens hvis engelskmennene har hennes dagbok, noe de garantert har.
Jeg fikk Cap-lex for å dø. Eller fordi Byenstuen skal bli videre utbytta.

Koblingen finnes til The Bergs i serien John Difool Motsletten skrevet av en chilener i samarbeid med Mobeuis. Mo-bussen i motsetning til krystallbussen som volarengaktig står på Gran for øyeblikket.

Det betyr at Christian Bergh som grå mus og Martha som grønn maur begge symboliserer nazister som arbeidsmaur som må dø for at den store dronningen skal få slippe til.

Det vil si fødselen i slutten av Inkalen og slutten på 2001 En Romoddyse.
Årsaken til at jeg fikk Odds eiendeler. Grunnen til at jeg kastet dem også.

Det dreier seg om mennesker som i tradisjon skapte nazismen som en vei mot noe.
Problemet mitt er ikke at jeg skal dø eller er en maur.
Jeg er kun ikke maur for dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar