lørdag 26. februar 2011

Linken var Plass T.

Det vil si en anklage mot moren min som Gla' SS.
Vel, hun hadde rett til å drive butikk.

Trond Bergh Eriksens myke s'er i Hindides Godt Og Vondt er mye mer problematisk.
Det er riktignok en mulighet for at Martin J Frogner startet butikk rundt 1910 fordi han var kjøp og betalt.

Men Plass T kan kun tolkes som at jeg burde fortsette butikkdrift, pushet på av Rolf Blaker, fordi alternativet var en gjennomgang av historien.
Fordi jeg heter Johansen.

Et nytt barnekorstog med Solvang som utgangspunkt.

Dermed er min merkelige skoleplassering forklart av Groundhog Day.
"I see myself in the high mountains in a few years, how about jew?", mens min jødiske venninne sier "Yea, I agree, I just want to go along with the flow."

Brandbukampen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar