lørdag 26. februar 2011

Scenarioet er ganske enkelt.

Karl Ole kan være min fiende, men jeg vet det ikke.
Men han eksisterer som en person i den sammenhengen, selv om han er koblet til Olav Magnus Hohle, advokat, Zappa, borgerstanden osv. General Snus betyr han som meg kysser Egges bak.
Kal er også Bjørn Hansen, trønderen og vikingen som i rullestol i Trondheim latterliggjør meg ved å frakte melk og mimres misbruket av Kristin Vestland.
Therese var kun den første i utsendelsen av Kristin-kloninger.

Hendrix eksisterer ikke i Spania.
Han eksisterer kun i den graden han kan koble seg til noe, dvs fiendskap, vennskap, hat og frykt.
Men hans base er indianer-hvit-neger.
jeg kan kun bekjempe ham ved total isolasjon, dvs en fraskrivelse av det meste.
Han er koblet til huset som en pyramide.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar