lørdag 26. februar 2011

Ja, klart!

Halvorsen sa at Bavviandronninga var egentlig om kommunista.
Det vi si at han gikk te muslima førr å underbygge påstanden.
På samma måten ble'n sammen me ei dame som jeg ganske sikkert var ment mannipulert mot. Han tok den støgge søstera, slik jeg gjorde med ei maritvenninne og ga a herpes, dessverre.

Poenget te Halvorsen var at jeg kunne si, "Nei, Rævhølet handler ikke om Mao eller kommunista," og jeg ville være i en nøyaktig vinkling mot ham som perrson, slik Halvor Hoflaf er plassert i Mai Volden bygget for å ballansere Arnfinnsen.

Han gikk me på å la seg sprenge i søramerika og bli gal for saken.

Utgivelsen av Motosierra, kun en bra sang, laget av Halvor Fossheimberg, I Fucked Jackie Miller.
Musikk er linket mot Brassil som et tegn på gamle Emjådds inflytelse.
Brassil er transvestitter, knulling av hester og spising av dritt, fordi gamle Emmjådd dreiv med de sakene der.

Jeg er bare en bil for fyr'n og uten meg finns'n ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar