lørdag 26. februar 2011

Tore Blaker er stolt av betegnelsen Kølla.

Han kalte meg det i min barndom fordi jeg var feit og ganske sikkert på en nazistisk måte hadde utryddet hans familie uten å tenke meg om, pga min person og historie.

Tore gir en tilegnelse og et vennskap med uttrykket.

Men som kjent er han (som meg) styrt av engelskmenn og amerikanere.
Fight Club betyr kanskje at Tore ikke fant på hånen.'
Kanskje han er en robot der han gnir seg på pikken og ringer meg dagen før Hvattum blir plassert utenfor min inngang.

Meat Loaf er et amerikansk ønske om at jeg bør møte Rolf fordi Tore kan synes som en svekling.
Mine bryster kommer bl. a av den filmen.

Som sagt befinner jeg meg i en konsentrasjonsleir med idioter i familien som manipulerte handlangere.
Ønsket om meg som stygg og feminin er pga vanskeligheten med å være nazist og slå andre nazier.

Og fordi kvinner ikke bør like meg.

Dra te helvete begge leire.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar