lørdag 26. februar 2011

Forskjellen på Allah og Sonny Vincent.

Er at Vincent nesten står for sine handlinger.

Desverre danner Iggy i 1972 og 1970 en Allah. Hvis Hendrix gikk under jorda for å hjelpe jødene, og konkret Iggy som jødenazi.
Positivt sett kan derfor Iggy ha laget et ståsted for seg selv.

Men hvorfor skal jeg høre på det?

Derfor kan jeg personlig elske Iggy til han dør fordi han laget en del bra musikk mellom 1969 og 1974.
Men først og fremst fordi han viser et vanskelig ståsted.

Sonny Vincent viser at det er mulig å være kristen, ha et vanskelig utgangspunkt, og støtte Ramones, Hendrix og Ron Ashton.
Men han er bortsett fra det kun et speilbilde av David Bowie.

Hvis punken er hatende mot Iggy er jeg derfor enig med dem, men elsker ikke punken av den grunnen.
Kun fordi de hadde det morsomt et år.
På min bekostning.

I've just seen Hate.
Det vil si konfirmasjonsbildet av meg som Iggy kommenterer på Lust For Life.
Punk er meningsløst hat.

Jeg hater ikke meningsløst, men liker punk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar