lørdag 26. februar 2011

Mine seksuelle interesser.

Da jeg var 14 år. Kan sikkert, og blir i det minste av meg, tvilsomme ettersom moren min kan ha vært en del av meg.
Dels fordi jeg fornekter pga Astri.

Men hvofor bruke det til kobliong mellom sorte notisblokker m linjer og strikk? Avbalansert med notisbøker uten linjer, men med "kunstneriske tendenser" på forsiden? Uten strikk??

Koblet til jul og påske.
Med en sort og orange bil ved kjelleren, koblet til Anniks overekkelse av en sort-orange bolle.

Appelsin og juleakevitt.

Pul Oss Que?

Dvs at jeg har blitt benyttet som "han bør ikke misbruke Astri"
Det betyr egentlig at dere opprettholder en ønsket misbruktendens, men hvorfor koble det til Astri?
Er hun nødt til å misbruke barn eller la seg misbruke?
Må dere benytte noe "herdet" for selv klare å leve?

Det vil si å handle mot deres egen overbevisning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar