lørdag 26. februar 2011

Kverndalslinna har fått to grå hus, ett på hver side, i nedadgående rekkefølge.

Det betyr ganske sikkert at jeg ble manipuler til å kjøpe to grå stoler, og at Arnedal enten påstod at hun hadde nøyaktig like eller ble manipulert til å kjøpe dem.

Tilbygget viser en omvendt U når lyset står på.
Dvs surhet i motsetning til Ole.
Meningen er U ess, ur.

Nilsens gamle bygg har en sol.
Det er linket til en rødmalt låve med Klark Kent influert skrift: AZA.

Like nedenfor er det en hvit postkasse med en vikingaktig V.
Et vikingsmil.

Linket til de to postkassene i Kverndalslinna der Therese bodde.

Garasjeporten min er koblet til Ulf Knudsens Istanbul.
Stanno el. l heter konstellasjonen.

Meny er linket til Boy, det vil si dels naboforretningen til Seditionaries i London og meningen Men-Why og Bo-Y.

Men Gar-A-skje er dels en positiv Astri-betydning som blir balansert med tilhengere linket til I've Just Seen A Face.
Det får henne antagelig på nettet ettersom påskriften til hengerne er gaupen.no (gee A you pen? Dott, no)
Det er en stor sannsynlighet for at Gaupa er linket til Sparkjeden i en pyramide, ettersom jeg til skogs kom på ideen å lage en pyramide av gaupa, elgen og reinen. En mulighet til å benytte Astri, faren min som same og meg som jaktet på av elgejeger Tom Sletmoen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar