lørdag 26. februar 2011

Lars Lee.

Er koblet til kjelleren med Ingvill Husum som hans søskenbarn og kone, delt i to med hennes søster Marianne, koblet til hesten på myra med Marianne Engebretsen, som betyr at Ingvill er Pernille, forgjengeren til Enga. Begge hadde i motsetning til Husumdøtrene ekstreme brystpartier som gjør at Hannisdals hengebryster er Ingvill som beklager seg over manglende likhet med Engebretsen.

Det var kun mulig ved å benytte faktumet at jeg ble bitt av en rotte.

Ved å plassere en symbolsk rottefelle i Husums kjønnsorganer, noe som gjorde mitt seksualiv adskillig enklere senere.
Jeg mener det siste helt bokstavelig.
Jeg liker og likte Husum, ikke fordi hennes person motsier at det befinner seg mennesker i kjelleren.
Men fordi jeg ble forelsket i hennes person.

Det kan bety at Lars Lee er uten sin kone for øyeblikket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar