lørdag 26. februar 2011

Papir innlegget i tobakkspakkene.

Er en Trygve Mathies utvikling. Dvs en forbindelse til hans Ka-zetter med svært tynne og nesten matpapirlignende a-4 ark.

Problemet med Astri i den forbindelsen er ordnet med 8,5 forståelsen av virkeligheten.
Dvs at tobakkspakkenes papiromslag er kuttet litt, på to sider, for å kunne si 8 - 0,5.

Grunnen til Rød 3's 069 er en tilleggsforståelse av min person under angrep både fra Eg og He.
Det vil si at en forsøksvis angrepsposisjon mot Egge og Hendrix er umulig ettersom de kun spiser av meg.

Ja, men kun fordi de har noen opplysninger om meg, kanskje også om min mor.
Jeg har undersøkt mulighet for å leve under total overvåkning.
Det gjenstår spørsmålet om angrep mot en foreldre som taktikk.

Tenkelig er en voldtekt av Egges mor og benyttelse av bilder av henne som en opprettholdende mulighet til å skaffe seg ved utover vinteren.
Det vil si en undersøkelse av om jeg som person kan leve.
Det vil si negres slaveri, jøder i konsentrasjonsleir, Hitler som jødisk, Elisabeth som står for sine handlinger men som allikevel blir brukt fordi det hun sto for var seksualitet i form av misbruk av andre personer.

Jeg står i motsetning til Elisabeth ikke for skrevne noveller bygget på misbruk av andre i øyeblikket de er avslørt som det, dvs benyttelse av ... i Karen-novellene, ikke min oldemor og Lise, men virkelige personer, bl. a muligens Lisa Marie Presly.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar