lørdag 5. februar 2011

Anne Pissebrød og Abbor Te.

Da jeg tok hand om den svakelige og epledrikkende megga hadde hun akkurat spist Abbor Te, jeg ante ikke hva det var.
Det var grunnen til at hun var så ute av sei påstod hun.

Etter noen dager bestemte jeg meg å dra.
Hun dukket da opp i min leilighet og sa jeg var skyldig i enda en Abbor Te.
Jeg bestemte meg for at jeg elsket henne, selv om jeg aldri sa det rett ut (hun spurte meg hver dag på en tragikomisk måte), og avslutte tanker på nye forhold.

Hun tok meg med til Bergen Belsen som et grunnlag for å møte min gamle mobber Pyrola (vi bodde hos ham) og en blond Mt-foregangsmann Aars.
Jeg fant anledningen riktig til å be henne knulle meg i ræva.
En transvestittfantasi, javel, men hun kontaktet antagelig Dos Sid Pol malayseren og moret seg med hans penis etterpå. Hva vet jeg.
Marie Therese vet imidlertid.

Til slutt endte vi opp der jeg opprinnelig bodde (ved Kringsjå) og gikk en tur i skogen.
Forholdet var forlengst over.
Hun sa jeg hadde påført henne diverse nye Abbor Te'er og lurte på om jeg ville støtte henne.

Dra til helvete sa jeg.

Slikk meg i ræva sa jeg visst også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar