torsdag 10. februar 2011

Starship Tit (ann-nick)

Det er mulig å se en forbindelse hvis Maria Frogner bevisst flirtet med Henning Nicolai Blaker i kjelleren her.
Det vil si at hennes mor Lise er underlagt muslimer og ønsker å ta over stedet.

Zappas One Size Fitz All peker mot Hitchhikers Guide To The Galaxy (Radio), men også Birthday av Lennon (Salomon Of Doubt, gitt ut like etter 11 sept i forbindelse med hans bortgang) .

Veronica Bjerkestrand peker mot meg som feminisert.

(Moren min fortalte om en stol som kan ha tilhørt Anne Byenstuen, men hun kan ha fått den pga infisering ala en god del gjenstander fra Odd som peker mot meg som Sodoma, men hennes røde kontorstol som ganske gammel peker mot en ganske lang bearbeidelse og kapring, noe som fikk min mor til å pøse ut med andres familiebilder. Anne-stolen er poenget med Lises innflytning, dvs den forsvant da moren min døde)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar