fredag 11. februar 2011

Annik Frogners fittevenninne.

Vi må gå ut fra at ikke kun jeg er en uønsket person i min familie.
Jeg har nevnt muligheten for at KV ble linket til meg pga Astri.
En måte å bli kvitt henne.
KV kan være LV filmen forresten.
Hun fikk aldri sunget ut som Øvernazi synger.

Det finnes ikke mange tegn til at det er tilfelle, bortsett fra at A. M. Nielsen kan tyde på en svensk forhistorie (med verdenshistoriske betydninger).
Boka Stranden er dermed viktig.

The Bitch.

Kankje jeg fikk plata Røverkonungens Ø av Trine Bjeffesund av en årsak.
Den har en Projekt-sang som heter Stranden hvor Ulf Bragebye ser glimt av håp.
Røverkonungen, dvs Hitler, er det derimot ikke håp for.
Røverkonungen sier at vi må innfinne oss i realitetene.
Gå videre. Bli harde.

St-ran-den peker mot Therese. Hun ranet en del.
Narr den peker mot mine tarotstokker.
Anniks danske venninne peker mot Danmark som viktig for å slå mennesker.
Projektet, meg, peker dessuten mot en link med Dåpstradisjon. Therese som kristen, båten L.
Gyda er dermed Stranden.
For fluene som kan gå på vegger, dermed var Eneng viktig i den butikken.
Leonardi de Caprio er ganske sikkert ikke tilfeldig valgt til å portrettere meg.
Han gir et bilde på hvor frie alle andre er, og hvor pen jeg er.

Men å kalle Astri en Bitch kan bety at bestialitetslinken mot meg har den meningen.
(Årsaken til at Iggy fikk min Lady i 1969, men ble fratatt den av Marc Lady i 1972, Fordi Iggy ikke måtte bli for glad i hunder)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar