onsdag 5. januar 2011

Vi minnes de døde.

Jeg har blitt bedt om å si noen ord i forbindelse med benyttelsen av El-laderne som symbolske ofre for at jeg og min mor ikke ble slått tidlig nok, og grundig nok.
Vi har Lunner Meieri som kirke idag og vi håper dere kan nytte denne stunden til en liten Kønn.

Henning Nicolai Blaker var den første som falt.
Han var et nødvendig offer ettersom purring på mine bestialske interesser kom i konflikt med hans vennskap med en Hillman-etterligner med interesse for krypdyr og insekter.
Henning kom i en umulig rolle.

Dernest har vi Britt Arnedal.
Jeg har nevnt angrepene mot henne.
Men jeg har ikke fortalt dere årsaken til at det desverre ble nødvendig å drepe henne, Lunner Meieri er sånn sett hennes kirke, selv om Banditbygg og Thereses campingvogn er fastsettelser av et generelt ståsted.
Årsaken er Iggys Instinct album med Martin Bi Si.
Iggy forholder seg til Sex Pistols mytologien og Martin Borman.
Et problem for meg var at Britt likte albumet, hun likte hans lange hår og heavyetterligning på konsertene på den tiden.
Britt skjønte det negative med Iggys person fullt ut.
Hun var derfor min venn i forhold til Night Of The Iguana.
Men hennes interesser gjaldt jødisk sammenbrudd generelt, også amerikansk country var et elsket objekt for henne.
Hun skjønte det tragiske og hørte det positive.
Mitt vennskap med Britt ble avsluttet da jeg hos henne hørte Brick By Brick albumet.
For jeg hadde ikke hørt på Iggy på lenge, og albumet var utrolig bra.
Problemet var at Britt likte det, og deretter dro til England etc for å se ham.
Hun var rammet i sin interesse av det tragiske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar