torsdag 13. januar 2011

Heil hitler ja.

Morsom start på en side.

Men "brasero" handler ikke om at jeg legger merke til skjulte betydninger i oppstartsider.
Arnfinn visste ikke hvorfor You Need Hands henviste til Maradona.
Kun en skurk kunne skjønt det, som igjen viser MacLaren som en hedersmann.

Arnfinn kunne heller ikke ha plantet en Mark * Smith mening alene.
Mexic t-skjorten på Fallsiden er derfor plantet.

Benyttelsen av venner av meg har vært klare hele tiden, spørsmålet er om jeg blir manipulert til å benytte de mest opplagt negative, kanskje gjenstander som har vært brukt negativt.

Jeg ødelegger jo tross alt min egen side ved å la dere slippe til?

Tja.
Det kan være eksempler på hvor talentløse dere er.
Ikke minst påstanden om at Mark E Smith er en mumie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar