mandag 31. januar 2011

Hvorfor jeg viste bildet med meg og Sri på nettet.

Antagelig fordi datamaskinen min var blitt gjennomsøkt og at bildet var bestemt benyttet.
Jeg reagerer for en stor del på manipulasjoner.

Dermed var plasseringen av det i forhold til homofile Tom Robinson som et Martin-brev til Bowie antagelig ikke tilfeldig.
Det peker mot Blue Ray.

Er Blue Ray butikkens blå gensere som i en kort periode ble benyttet der?
Isåfall er det gjort bevisst fra jødisk side for å benytte øyesymbolikk men selv går rundt med Norsk Tipping t-skjorter etc.

Søplekontainerne ble som blå og to stk klart mulig å koble mot øyne, men de var antagelig kun til sjenanse for naboen (han brukte solbriller den ene gangen han kom over for å selge min mors røde bil)
Men det betyr også at personene i kjelleren har sine blå søplecontainere av den samme grunnen.
El-lader lysene er en videre utvikling.

Dermed kan Iggys plassering i Australia tolkes som at han må beskyttes fordi Iggys grønne øyne kan komme i konflikt med de grønne el-lader lysene.
Men det kan også tolkes som en benyttelse av ham som et angrep.
Like umulig å skjønne som Vikram Seths Sri-bok (umulig å vite om boka eksisterer, eller om han identifiserer seg med kastrasjon el.l)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar