fredag 28. januar 2011

Jepp.

Det henspiller på en grønn boks på loftet.

Lise ringte og fortalte at et vindu sto oppe, på et gulmalt rom.
Gulstuen.
Lyset er dessuten antagelig sabotert.
Det dreier seg om plassen jeg hadde mine tegneserier, og vi må gå ut fra at Tegneseriemuseet blir satt i forbindelse med det fenomenet og er ikke-eksisterende idag.

De har dessuten gitt min datamaskin programmet Zandas Little Helper (umuliggjør kowpeeing) for å vise hvor viktig de synes den grønne boksen er.
Kan det være en pilleboks?
Har den noe med Rolling Stones å gjøre?

Bortsett fra at rommet ble låst (antagelig limt igjen) da moren min skulle myrdes sprøytet de som sagt rommet med insektsspary, men umuliggjorde dessuten fyring med parafin i min leilighet.
Jeg skjønte først i dag at de har lukket opp en luke til en ovn på loftet (som førte til en liten morsom eksplosjon i fjor vinter under kuldeperioden).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar