tirsdag 18. januar 2011

Angående rosa tørkler langs landeveien.

(Jeg vet det er lenge siden sommeren, men det kommer antagelig nye)

Lou Reed som maltrakterer av Iggy i London handler dels om en voldtekt som går fram av Louie Louie på Metallic KO.
Men det gjelder også voldtekt begått av en ape.

Det vil si insinuering om homofili med bestialitet som rått grunnlag, skjult med Nico som overbygning og trygghet.

Oi Drummer gir en Allah-tolkning som sier "Drøy OM er".
Det er mulig å koble den betydningen til baksiden av Electric KO og synes det er morsomt.
Scott Ashton med solbriller på baksiden av coveret.
Enda bedre blir det hvis vi husker på at Iggy hadde en pianist ved navn Scott Thurston.
En blind Tore Blaker som får Astris piano og blir gitt notater for å lese opp det faktumet handler derfor om noe.

Det ene flipperspillets tre rosa tangenter, som leder til pinballens "utgang" ala Essess.
Koblet til Open Up And Bleed.

O' Pinball Le.

Dessuten blir de tre tunellene ved Roa mulig å tolke mot sceanrioet.
Moren min ble plassert i Gardermoen-tunellen og koblet mot Swindle-spillet er jeg derfor sammen med moren min i et fly.
Kanskje bevisst koblet mot Dara i et Bror-Søster skuespill med Fugl og Fisk.

(Mal apropos: McCartneys Mulder Of Kentyre er ganske sikkert godkjent brukt av Macca og kan være en årsak til min utskjelling av ham, men årsaken handler derfor om at tarotstokkene mine var nyttig å hylle på den måten, skotsk-rutet, med en dobbletbunn som sier Scott And Scott Jewlover)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar