mandag 17. januar 2011

Tarotstokken.

Jeg har merket en del "særheter" mens jeg har skrevet på nettet.
Dels at jeg ubevisst bruker ">" tegnet hvis jeg står i fare for å velte noe, som om sider av meg forteller at "nå sier du noe negativt viktig".
Dessuten er Øyet viktig, som El-lader lysene viser.

Øyet henspiller på kampen som tema i min første tarotstokk.
Spørsmålet er hvem som bruker den stokken på en negativ måte.
Jeg har ikke gitt bort så mange.
Eneng Morset og Tove Laursen er ansatte som har fått hver sin.
Den grønne Enga på oppstartsbildet på denne bloggen kan bety at Eneng blir benyttet.

En asiatisk vinkling er naturlig, dels med hevn som grunnlag for makt.
Dels koblet til torrent fenomenet.
Og dermed indianere, og naturlig nok Hendrix ettersom han skrev Hillermanbøkene.
Men bok 2, Dancehall Of The Dead, er i min nettutgave maltraktert fullstendig.

_ og -- gjennomsyrer teksten.
Det er vanskelig å finne denne setningen:

"So he came to school and i then he lost his nerve and ran away." >

Jeg har lagt merke til tvilsom trafikk opp mot Brandbu Videregående Skole.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar