mandag 10. januar 2011

Er det mulig å argumentere mot betydningen Frøken Og Ned i Frognernavnet.

Nei.
Frøken Og Ned kan tolkes som en mening.

O Le kan tolkes som at jeg synes blinding (inkludert av meg selv) er morsomt.

Ma r Tin kan tolkes som at Dolls er David Bowie og at han derfor er min mor.
Dessuten kan jeg tolke Marthas samarbeid med andre enn meg som at hun "er tin" per definisjon. Jeg er Tin av de fleste, men det betyr ikke at en benyttelse av meg trenger å henge sammen med mitt navn.
Som morsskikkelse er moren min dessuten Ti' Ned.
Hun er mulig å Nitte og det er ikke mulig å argumentere mot den tolkningen.
Jeg er mulig å Nitte, Nighte og Rive Fra Hverandre.
Jeg er i mitt Martin-navn Ra.
Til og med Man.
Jeg er Mat og Matt.
Jeg er som ku "ti' ned" i både en mannlig og kvinnelig betydning.

Johansen kan tolkes på mange måter.
Jeg er kristen.
Jeg liker kameler.
Jeg er halshugget.
Jeg er egypter.
Jeg er en tøffelhelt.
Jeg er Josef!
I was around when Jesus had his doubt and faith.
Assen er en del av mitt etternavn.
Nesa.
Onsajhen er min egentlige mening og den står jeg for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar