lørdag 1. januar 2011

Jeg har et kabalspill på min datamaskin.

Det heter Goto Bridge.

Hvis du kan skimte blinding i tittelen har du antagelig rett.
Dessuten kan du gå ut fra at noen, uten at jeg er koblet til nettet, sitter og nistirrer på meg spiller.
Overvåkningen er total.

Bridge er min tante Karens favorittspill.
Kanskje det minner meg om henne, jeg vet ikke.
Men jeg har nå mine gleder av å spille det.

Du kan antagelig se et par muslimer og en drøss amerikanere og gale nordmenn også.
Jødene er der.
De benytter Davidstjernen og Allah for det det ikke er verdt, eller det det alltid har vært.
Latterliggjøring av sine naboer, eller slektninger og seg selv.
De ser alt slik barn gjør det som leker med ord.

To - Re!
Eller Gotobridj er Britt å Gotch.
Aha! Gotcha, er ikke det en sang av Crass? tenker en gammel oslopunker og plasserer en sirkel over gaten og fant dermed enda en benyttelse av en sirkel for manipulering og ødeleggelse.
Crass bruker nemlig Anarkisymbolet. A og O.
Jeg og Astri kort sagt.
Det var antagelig en periode mulig å manipulere A'en mot sirkelen.
Dessuten er traktor ikke bare blinding og Gotobridgemoro for hadelendinger.
Trakt or? peker dels mot horers ønske om å komme seg inn i en trakt.

Patetisk, jeg vet, men det er slikt en gammel kar har glede av å prøve å glemme en 1. nyttårsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar