onsdag 5. oktober 2011

Virr al. Li wing inna olje suppe ma skinn.

Ma! Ri uss.
O ma o ma!
O Ma Ri us th.
Ru st. The th.

Th th th.

Mor! O mor. Marri mor.
Jo, rund og go. Mat 'sen.
Mor go.

Tarr. Jeg.

Tarr tarr tarr.

Ratta ratta tarr.

Et gudinnetrobegrunnet dikt for å synliggjøre at faren min ble koblet til Hunter S Thomps sigarettmunstykker med sin røde Pall Mall pakke og små munnstykker med rød tupp. Liggende i et kulehylsteraktig gjennomsiktig plast iik cover, med hvit innpakning for å linke seg til brunlappskalut. Og go dis to th. Th th th. Og Hunter beviste dermed ved sitt selvmord at faren min ikke var selvmorderisk, snarere tvert i mot, Iggy derimot. Og Sid Vicious. Han ga dem begge litt å leve for. Men den lille røde tuppen, som jeg sitter og ser på, kan jo bety at faren min var litt, i det minste, barnemisbrukende. Han kunne jo misbrukt noen, hvis nøden var virkelig ille. Eller hvis valget sto mellom å spise mennesker, eller fisk. Mener jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar