mandag 3. oktober 2011

Slade Alive 2 igjen.

Som sagt la jeg merke til at Jon Bjartnes hadde Slade Alive 2 i min ungdom.
Etter at Bjørn Hansen hadde spydd på min Sex Pistols plate på det samme stedet og voldtatt en 14 års gammel jente jeg var forelsket i for å gi meg tittelen Pedderast.

Hun het Kristin.

Kristin Ellefsruds søster Siv ble plassert i det samme bygget etter at Bjartnes' far var blitt gal og plassert på gamlehjem, mens hans kone hadde antydninger av en bitter domina. Fra starten av, som kan tyde på at hun ble benyttet fra ca 1970. Kristin pløyde seg fram til meg før muslimene inntok dette bygget, antagelig fordi hun hatet El-eff tittelen, og visste hun hadde fått skjegg fordi noen hadde gitt henne mannslik i ekko av Kristin Vestland, som kan bety at Mt var en del av settingen. Giraffene hun dekket sitt hjem med betød en selvironi. Gee Er Aff, i tilknytning til Rolling Stones Get Off Off. Men hun ønsket indirekte å fortelle meg at jeg også ble brukt. Hun plasserte seg i bil utenfor bygget langt senere, etter at hun ikke var blitt hore, men hadde flyttet til skogs. Tausheten er derfor et tegn på at en overklasse har begynt å gjøre seg gjeldende, og kanskje er Sverige et bra utgangspunkt for det ståstedet, fordi de kan ha benyttet A. M. Nielsen i Kristiania. De kom ikke unna historien, og har hele tiden benyttet den på forskjellige måter. Men spesielt i forbindelse med dette stedet naturlig nok. Fordi Lises butikkdrift kan ha vært kjøpt og betalt av dem.

Jon Bjartnes kan ha vært en fast klenodie i Natur Og Ungdom fordi han med Slade Alive 2 ble en fastsettelse av noe.
Jesus som indianer.
Samen som indiansk avstammet.
Nordlendinger, inkludert faren min som mulig indianere eller samer, eller russere.

Det virker dermed som om Sladest kan være et grunnlag for å gi meg menneskelik med kvinnelig avstamning.
For å se hva som skjedde.

Og at Marit Frogner hadde grunnlag for å kalle meg homofil med det utgangspunktet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar