fredag 21. oktober 2011

Mekonomen.

En M bil kjørte forbi da jeg skiftet dekk hos Hells Brandbu. Dessuten var de to dekkslagene Steffen viste et tegn på at Yokolaugh dekkene som dyre kan tyde på at valget sto mellom italienere som hevnere og japanere. Men dermed også styrt av italienere. Dessuten er M bilen en link til tilsynelatende muslimer som overrakte menneskjøtt i kebab på Hønefoss.

Det kan bety at jeg stadig får menneskjøtt til føde.
Kanskje Tore Blakers øyne.

Uansett ble Mekonomen tolket av meg umiddelbart som Me Cow No Men He - Essed (!)
Og dermed linket direkte mot meg som en morsomhet.

Jeg kan derfor tenkelig måtte innfinne meg uendelig mange slike morsomheter.
Og dermed kan italienerne ha tilegnet seg nettopp Den Evige Gjenkomsten med den meningen.
Fordi deres fastholdelse i jødedommen immanent betød nettopp det.
En måte å slippe unna. Men i forhold til vikingene en mer direkte tilegnelse.
Som sammen kan ha medført SSs.

Frank Si Natt Ra kan bety en innrømmelse av Vavtrudne, samtidig som en medvirkning til Astris blindhet som en fastsettelse av noe i forbindelse med Tyskland. Og Dean Martin er derfor enda en innrømmelse, som med meg ble ødelagt. For godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar