torsdag 20. oktober 2011

Mauren.

























Det er en mulighet for at bare det at jeg nevnte maur til min onkel Toralf på Frogner da jeg var 4-5 år medførte gruppa Adam & The Ants med link til moren min og en bastant feminisering av meg. Som må innebære at øyne, Martha navnet, har en fuglevinkling for amerikanerne. Min ønskede blindhet er omtrent som en ønsket fortsettelse av kristendommen via Wagnerine som nettopp det. Fordi det kan ha vært det som skjedde. I et forsøk på å kapre Osiris fra noens side.

Mauren er synlig i en sirkel på Elvestad biografien i grønt cover. Mens en annen biografi om han har hudfarget cover, som kan være direkte benyttet i en falsk samebok, som igjen kan ha en falsk pil på et bilde for å linke det til Forrest Carter, og Geronimo. Dessuten er det en sannsynlighet for at Iggybildet hvor han bøyer seg bakover er manipulert direkte mot "tråden" som danner en helhet på den bearbeidede sametromma.

Residents øyeeple kan være forbildet, og det kan bety at sametrommas øye også er en ren manipulasjon, men uansett er det ikke et typisk uttrykk på en sametromme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar