torsdag 1. september 2011

Samarbeidet mellom amerikanerne og jødene.

Er ganske sikkert Dara, og mordet på henne, et tegn på. Det vil si hun koblet seg til Iggy via Ron Ashton, og knullet pitbullterriere. For å lage en link til meg. Kanskje en årsak til min bestialitetsinteresse. Det var koblet til Ola Morsets krangling med moren min før jeg kom hjem. En uforståelig krangling for hennes del, og jeg skjønte aldri helt hva han gjorde hos Halvard Jacobsen på mitt gamle jorde. Og hvorfor han koblet seg til Eneng. Hvorfor Eneng satt utenfor butikken i mndsvis før jeg til slutt ansatte henne. Dara ble senket i fly på vei til Frankrike. Det kan sammen med Iggy i Frankrike tyde på en bevisst fraskrivelse av ansvar fra amerikanernes side. Men hvis Ron Ashton ble voldtatt av en hund som straff viser det litt mot. I forhold til britene som brukte han som forbilde for Harry Potters venn. Spørsmålet Dara er spesielt, fordi hun hadde en stefar som var transvestitt. En ynkelig fyr som prøvde å ta kontakt med henne på nettet. Det kan derfor tyde på at Daras mor var involvert, og ofret sin datter for bekjempelsen av bestialitet. Det vil si for å forsøke å få Dara unna negre. Daras påstand om at hun likte transvestitter kan tyde på at hun ikke visste at hennes stefar ble voldtatt av en hund. I forlengelse av Sid Vicious. Det tyder igjen på at transvetisme er Usas hovedproblem. Scatnovellene på nettet har i tillegg til Karen en eneste historie med massehundevoldtekt. Det kan være linket til Barbies gangbang. Og det hele er dermed linket til Ss boka som virkelig er brun. Og kan ha betydd noe spesielt for Astri. Ola Morset. Up Yours. Eller kanske det skjedde for et år siden. Jeg kjørte forbi hans bolig langs Randsfjorden, og han satt vitterlig på en bussholdeplass. Som kan bety at Frank Sinatra søplekassene ved kjelleren er et symbolsk valg. Spis bikkjesæd eller bikkjedritt i hyllest av Jim Waters. Årsaken til brødene med hundedritt på Jevnaker Rema 1000 og Bare Vann kanner. Gee I'm Water Ess. Osv. Jødene bor ved Bjoneroa forresten, de har jew bilskilt. Og jeg ble ganske sikkert geleidet på den turen via en metalldings i hjertet mitt. En fyr sto i et overopplyst rom og kikket ut på meg nattestid. Det kan bety en "Jeg står for mine handlinger". En modig kar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar