onsdag 14. september 2011

First Price colaflaskene på Spar.

Jeg besøkte Gran Spar for mange mnd siden, men mange veier har vært gått før jeg kom ned til uttrykket på personene på forsiden av flaskene. Thirst Price. Det betyr en underliggende trussel om død. Men kanskje ikke nødvendigvis selve innholdet. Jeg tente på plastomslaget. Og det brant. Lenge. Det inneholdt syre. Linken er Alienfilmene med en grønn Martha vinkling. og Sy Re. Dvs samer, kanskje spesielt meg, som en forbindelse mellom kontinentene. Jeg kan kun ha tent på den fordi man har gått videre i syrebehandlingen. Årsaken til "medisisner som virker" i dagens Dagbla. Dessuten gir Utøya Statsministeren en forklaring på enerlighter som Ye Ned lighteren.

Vi er framme ved Kiwi lighteren.
Den inneholder rett og slett syre.
Etterlater en kvalmende luft.
Og er dødelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar