onsdag 14. september 2011

Erik Hohles bom.

Ble med min punktering like ved igår bevist som Bodil Gjoensen som underliggende mening.
En lang tid i forveien, etter sabotasje av en bekk som gikk under veien, og deretter en krafitig dump fra bommen mot Brandbu, ble veien mot punktering så kraftig opparbeidet at jeg ikke kunne kjøre noen steder uten å bli oppvartet av ekle forfølgende biler.
Hendelsene ledet meg etterhvert til å kjøre på venstre siden av veien, av hensyn til bilen.
Noen hadde lagt noe i gresset.

Bilgaarn V hadde dessuten en kobling med Kal Ole Vedskilt mot Hohlegården Energi Går Det osv. Som igjen sto i en alla mot V Gaarn. Og Grinaker Vev.

Det kan være et Yoko spørsmål om ikke en tidlig samekvinne knullet en hund for alt jeg vet.

Bilgaarn er også Gol Beer'n.

Men først og fremst dreier det seg om en fortsatt manipulering og utnyttelse av moren min.
Som en del av meg.
Vi er jo ganske lei dette her.
Samer og alt ting.
Drivende butikk.
Edvardtsen tente på sin lissombutikk ved Vika pga to idiotbusker som sto på naboplenen, la jeg merke til da jeg ruslet forbi.

Vhs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar