torsdag 9. juli 2009

Vi glemmer Ola'ene noen sekunder

Dagen før Kinas Keiserinne skulle melde sin ankomst (i går) i bilkortesje med medbrakte giraffer og elefanter kom det to sendebud innom.

En kvinne med sin datter.
Begge smilte, og sa ingen ting.

Deretter trakk den eldre seg litt tilbake og den yngre førkja trådte fram.
Hun hadde stripede Brian Jones genser (som minnet meg på at jeg heter Brian og liker å slikke asiater i ræva).
Hun snudde seg deretter vekk fra meg og bøyde seg mot en avis og lot som hun studerte noe viktig.
Hun trakk genseren sømmelig nedover mens hun gjorde dette.

Så snudde hun seg mot meg og sa:
Vet du hvor totalettet er?

JEG GIR FAEN I HVEM SOM STYRER FORSKJELLIGE ÅNDSVAKE MEDLEMMER AV DENNE FORPULTE BYGDA (DE ER IKKE NOEN JEG KJENNER NOEN AV DEM ELLER UNDER MIN UØNSKEDE KONTROLL).
OG HVIS DE BLIR GITT PENGER AV DERE OG TIL OG MED FERIE ER DET DET SAMME FOR MEG.

DRA TIL HELVETE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar