onsdag 29. juli 2009

Brian Jones' svenske veninne

(som ble avlevert ham som et bilde på Pallenberg før han ble myrdet)

Har antagelig funnet sitt mulige speilbilde av granskerne av det som skjedde på Brandbu.
Hun jeg elsker kan nemlig umulig "leveres tilbake" til meg (slik heller ikke Pallenberg kunne).
Hun er misbrukt, voldtatt og antagelig manipulert hinsides mulige tenkelige metoder.

Derfor er løsningen at kona til Roger var et bilde på min vaskedame.
Grunnen til at Rogern fortsatte å plage meg var at han gjorde dette styrt av sin kone.
Jeg skjønte det plutselig igår (antagelig sammenfallende med at andre gjorde det).
Jeg anser det som sannsynlig.
Ingen av dem visste hva de gjorde.

Så er spørsmålet:
Ønsker jeg en Brians venninne - kloning?

Nei.
Jeg har bestemt meg for å leve resten av livet i sølibat.
Ikke fordi jeg ikke får noen dame tilbake (hun har aldri vært min på noen som helst måte).

Grunnen til at jeg kommer til å fortsette i mitt sølibat er ganske enkel at jeg står fastlåst i min forelskelse i en kvinne jeg uansett aldri ønsket noe seksuelt forhold til.

Jeg har aldri hatt og kommer aldri heller til å få dette.

Videre gir kona til Roger en forklaring på at Eneng strandet opp her (og antagelig uforskyldt avslørte Yoko for selv de minst oppegående i hovedstaden):

Kona til Roger er blond (som andre kvinners fargede hår.
Men hun er også LITEN.

Hun heter Taaje.

Toe me, just a little chinese girl.

Jeg begynner å elske Roger Hagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar